Objednávky/odhlášky stravy

 ODHLÁŠKY A OBJEDNÁVKY JÍDEL na www.jidelna.cz

 

Od 1. 1. 2017 spouštíme nový systém objednávek a odhlášek stravy ve školní jídelně prostřednictvím webové aplikace, která Vám umožní následující:

  • kontrola a přehled stavu konta strávníka ( přeplatky, nedoplatky, přehled odebrané stravy, …)
  • odhlašování stravy až na celý týden
  • pro strávníky ze ZŠ i možnost výběru jídel

JAK TO FUNGUJE:

1) Přístupové údaje

Každému strávníkovi bylo vygenerováno uživatelské jméno a heslo pro přístup do aplikace. Při prvním přihlášení budete vyzváni k zadání nového hesla. V případě ztráty hesla se obraťte emailem na vedoucí ŠJ pro vygenerování nového hesla (jidelna@zsradlicka.cz).

2) Přihlášení do aplikace

3) Odhlášení stravy

  • v aplikaci kdykoliv, nejpozději však do 7,00 hodin daného dne
  • telefonicky (251 551 189) do 7,00 hodin daného dne (pracovní doba ŠJ od 6,30 hod.)

Strava neodhlášená do uvedeného času propadá.

4) Výběr (objednávka) jídel - pouze pro strávníky ze ZŠ

Výběr jídla je možný do 7,00 hodin předchozího dne, výběr je možné měnit, platí vždy poslední změna.

 

Vyhledávání

 

 

 

Pověřencem GDPR pro naši školu je Mgr. Lucie Kolářová   (poverenec@praha5.cz,       tel: +420 602 587 588)  více informací naleznete na: základní údaje pověřenec

           

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Webdesign AlmaDeo