Objednávky/odhlášky stravy

 ODHLÁŠKY A OBJEDNÁVKY JÍDEL na www.jidelna.cz

 

Od 1. 1. 2017 spouštíme nový systém objednávek a odhlášek stravy ve školní jídelně prostřednictvím webové aplikace, která Vám umožní následující:

  • kontrola a přehled stavu konta strávníka ( přeplatky, nedoplatky, přehled odebrané stravy, …)
  • odhlašování stravy až na celý týden
  • pro strávníky ze ZŠ i možnost výběru jídel

JAK TO FUNGUJE:

1) Přístupové údaje

Každému strávníkovi bylo vygenerováno uživatelské jméno a heslo pro přístup do aplikace. Při prvním přihlášení budete vyzváni k zadání nového hesla. V případě ztráty hesla se obraťte emailem na vedoucí ŠJ pro vygenerování nového hesla (jidelna@zsradlicka.cz).

2) Přihlášení do aplikace

3) Odhlášení stravy

  • v aplikaci kdykoliv, nejpozději však do 7,00 hodin daného dne
  • telefonicky (251 551 189) do 7,00 hodin daného dne (pracovní doba ŠJ od 6,30 hod.)

Strava neodhlášená do uvedeného času propadá.

4) Výběr (objednávka) jídel - pouze pro strávníky ze ZŠ

Výběr jídla je možný do 7,00 hodin předchozího dne, výběr je možné měnit, platí vždy poslední změna.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena

Webdesign AlmaDeo